wtorek, 28 kwietnia 2015

Poznajmy się .... i co znaczy skrót PS?

Hej, hej, hej. Nazywam się Anastazja. Mam prawie 15 lat i czuję się głupio. Zastanawiam się, po co tworzę kolejnego bloga. Wydaję mi się jednak, że moje porady i znajomość niewielu, acz jednak, rzeczy będzie potrafiła komuś pomóc. Chciałabym na tym blogu pisać o ważnych sprawach związanych z dojrzewaniem i życiem każdego nastolatka. Mam nadzieję, że czymś was zainspiruje. Albo, że chociaż będziecie chcieli czytać moje posty.
Bardzo ładnie was więc o to proszę. Czytajcie i komentujcie. Macie pytanie? - Postaram się odpowiedzieć. Czekam na was.




PS (co dokładnie oznacza ten skrót?): Zajrzyjcie na mój blog: http://mistakes-my-life.blogspot.com
   

                                                                                                        Anastazja

Brak komentarzy: